SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

290 tys. widzów drugiej edycji „40 kontra 20” w TVN7

Emitowany w Siódemce drugi sezon programu „40 kontra 20” oglądało średnio 290 tys. widzów. W porównaniu do początku pierwszej odsłony produkcji widownia niemal się nie zmieniła - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: 290 tys. widzów drugiej edycji „40 kontra 20” w TVN7

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bert
Trzeba nie mieć mózgownicy by ten Wyreżyserowany chłam chcieć oglądać i się tym podniecać ,To coś to Dno
odpowiedź