SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

256 tys. widzów nowego reality-show „Królowa przetrwania” w TVN7

Nowy program Siódemki „Królowa przetrwania” ogląda średnio 256 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Natalia Janoszek, jedna z uczestniczek reality-show „Królowa przetrwania”; fot. Player.pl Natalia Janoszek, jedna z uczestniczek reality-show „Królowa przetrwania”; fot. Player.pl

Średnia widownia premierowych odcinków reality-show „Królowa przetrwania”, wyemitowanych w okresie od 28 grudnia do 11 stycznia 2024 roku wyniosła 256 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,90 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 809 tys. widzów w 4+.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 11 stycznia. Śledziło ją średnio 286 tys. osób.

„Królowa przetrwania” to reality-show Player Original, w którym biorą udział influencerki - Aneta Kurp (bohaterka „Żon Miami”), Josephine Kwaśniewska (zwyciężczyni piątej edycji „Love Island”), Ewelina Kubiak (była uczestniczka „Warsaw Shore”), Klaudia Klimczyk (influencerka znana jako Mama na obrotach), Monika Miller (modelka), Edyta Folwarska (pisarka), Klaudia Nieścior (zwyciężczyni 11. edycji „Top model”), Marta Linkiewicz (influencerka znana jako Linkimaster), Waleria Szewczyk (była uczestniczka „Love Island”), Wiktoria Kozar (zwyciężczyni piątej edycji „Hotelu Paradise”) i Natalia Janoszek (aktorka).

W roli prowadzącego występuje pięściarz Izu Ugonoh. Program powstał na bazie holenderskiej produkcji WBITVP dla RTL5/Videoland. Był nagrywany w listopadzie ub.r. w Tajlandii. Za jego produkcję odpowiada Rochstar.

Premiery w środy o 22.00 w Player.pl

Premierowe odcinki reality-show „Królowa przetrwania” w Player.pl udostępniane są w środy o godz. 22.00. Program w Siódemce emitowany jest po 8 dniach od premiery w serwisie.

Udział Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 3,16 proc., a w grupie 16-49 było to 4,15 proc.

Dołącz do dyskusji: 256 tys. widzów nowego reality-show „Królowa przetrwania” w TVN7

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TVN-
TVN zrobił z TVN7 intelektualny śmietnik (same paradokumenty i patoreality) :-(
Wolałem dawny profil filmowo-serialowy.
19 0
odpowiedź
User
kropka
Na fotce to ta co wymyśliła całą swoja karierę w Bollywood ?
17 1
odpowiedź
User
Joda
Jednak widz nie da sobie kitu wciskać, "im głupiej tym lepiej" raczej nie pomoże TV
8 0
odpowiedź