SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl, Biedronka i Auchan dużo więcej na reklamy - Tesco ostro w dół

W br. mocno wzrosły cennikowe wydatki reklamowe Lidla Polska, Jeronimo Martins Polska (właściciela Biedronki) i Auchan Polska, natomiast o ponad 40 proc. zmalał budżet Tesco Polska. Sieci supermarketów i dyskontów wyraźnie zwiększyły nakłady na reklamy radiowe i kinowe, a ograniczyły na outdoorowe.

Dołącz do dyskusji: Lidl, Biedronka i Auchan dużo więcej na reklamy - Tesco ostro w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sdsd
Tesco dało mniej na reklamy,za to ostatnio obniżyło ceny...
odpowiedź
User
olo
bez sensu, liczy sie gazetka, tylko
odpowiedź