SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl wydaje dwa razy więcej na reklamy od Biedronki. Kaufland mocno w górę, Tesco w dół

Największym reklamodawcą wśród sieci handlowych w ub.r. był Lidl Polska. Tesco zredukowało wydatki niemal o połowę, a Kaufland o tyle samo je zwiększył. Detaliści więcej niż w 2017 roku wydali w telewizji, radiu i kinach zmniejszając nakłady w gazetach i magazynach.

Dołącz do dyskusji: Lidl wydaje dwa razy więcej na reklamy od Biedronki. Kaufland mocno w górę, Tesco w dół

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MMM
2 błędy w samym tytule artykułu - masakra
odpowiedź
User
MB
Jest indoor z jakimiś pomijalnymi liczbami, a nie ma internetu?
odpowiedź
User
ewa
nie dziwię się wydatkom Lidla, skuteczna strategia sieci po zeszłorocznych aferach z Ryneczkiem, bakteriach w paprykach, plastiku w pomidorach i sprawie w UOKIKu warto wydawać więcej aby klienci nie zauważyli tych problemów i postawić na inne elementy w reklamach
odpowiedź