SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lockdowny już niestraszne reklamie. W 2021 roku wzrost o kilka proc., internet dogoni telewizję

W 2021 roku polski rynek reklamowy powinien urosnąć o kilka proc., kolejne lockdowny nie osłabią go tak mocno jak wiosną ub.r. - prognozują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z domów mediowych. Internet w tym lub przyszłym roku wyprzedzi telewizję w przychodach reklamowych, przez epidemię nadal będą traciły kina i outdoor.

Dołącz do dyskusji: Lockdowny już niestraszne reklamie. W 2021 roku wzrost o kilka proc., internet dogoni telewizję

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bill
Rynek reklamowy wie,że nie mamy żadnej pandemii
odpowiedź
User
Unheard-of
Fajnie, że pytacie Pana od widoczności o reklamę w radio.
odpowiedź