SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LPP chce poprawić wyniki w 2010 r. dzięki powrocie marży brutto do 60 proc.

Spółka odzieżowa LPP oczekuje poprawy wyników w 2010 r. dzięki wzrostowi marży brutto do ok. 60%, poinformował w czwartek wiceprezes Dariusz Pachla. Jednak w pełni będzie ono widoczne dopiero w II półroczu, ponieważ początek roku zapowiada się dla całej branży słabo.

Dołącz do dyskusji: LPP chce poprawić wyniki w 2010 r. dzięki powrocie marży brutto do 60 proc.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arek
"Stale atrakcyjnym dla nas kierunkiem jest wschód czyli Rosja i Ukraina, ale na razie musimy czekać na poprawę i ustabilizowanie się tam sytuacji gospodarczej. Pozostałe rynki naszego regionu są zagospodarowane i nie widzimy tam dużego potencjału dla rozwoju marek LPP" - podsumował Pachla. - te słowa dobitnie pokazują jaką jakość ta spółka prezentuje ;)
odpowiedź
User
Mateusz
Drogi Arku jak możesz tak oczerniac LPP na czele z Reserved!? LPP po prostu kieruje swoj asortyment tam gdzie jeszcze rynek nie zostal "zalany" przez różne sieci odzieżowe. Buduje sobie zatem w łatwiejszy sposób klientele, bo tam gdzie mniejsza konkurencja tam wieksze zyski, a w choćby Niemczech rynek jest już przesycony markami odzieżowymi.
odpowiedź