SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa LPP: w trzecim kwartale wpływy z e-commerce 93 proc. w górę, mniejszy zysk

W trzecim kwartale bieżącego roku obrotowego, czyli od sierpnia do października br., przychody sprzedażowe grupy LPP (należą do niej sieci sklepów odzieżowych Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) zwiększyły się o 5 proc. do 2,45 mld zł, a przychody tylko z e-commerce poszły w górę o 93 proc. do 463 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Grupa LPP: w trzecim kwartale wpływy z e-commerce 93 proc. w górę, mniejszy zysk

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dame
I tak nieźle na tle branży sobie radzą.
odpowiedź
User
dzieciol
Mniejszy zysk bo czasy nietęgie, jak wróci normalność to LPP pokaże swoją prawdziwą moc.
odpowiedź
User
turu
Z tego co czytałem to prognozy na przyszło rok są nieźle, także najgorsze raczej LPP ma już za sobą.
odpowiedź