SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LPP na początku roku z 2,35 mld zł przychodu i 21,5 mln zł zysku. Rosną wpływy z e-commerce

Koncern odzieżowy LPP, właściciel takich marek jak Reserved, Croop, House i Sinsay, odnotował w pierwszym kwartale bieżącego roku obrotowego 2021-2022 zysk netto w wysokości 21,5 miliona złotych - poinformowano w raporcie. W kanale e-commerce grupa zarobiła 988,3 mln zł ze sprzedaży, co oznacza skok o 157,3 proc. w skali roku.

Dołącz do dyskusji: LPP na początku roku z 2,35 mld zł przychodu i 21,5 mln zł zysku. Rosną wpływy z e-commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl