SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Gotowiec na czele Brand Health Trackingu w Ipsos Polska

Marcin Gotowiec stanął na czele działu zajmującego się Brand Health Trackingiem w firmie badawczej Ipsos Polska. Będzie doradzał klientom w zakresie potencjału ich marek, a także nadzorował oraz usprawniał polskie i międzynarodowe pomiary trackingowe.

Dołącz do dyskusji: Marcin Gotowiec na czele Brand Health Trackingu w Ipsos Polska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
123
ze zdjecia widac,ze sukcesow nie bedzie. :(
odpowiedź
User
Socjolożka
A pamięta ktoś jak z innej agencji badawczej wyleciał z hukiem? Taki to badacz, śliski.
odpowiedź