SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka Zagrodowy promuje się w telewizji hasłem „Oryginał jest tylko jeden” (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna marki Zagrodowy, należącej do Grupa Drosed. Za przygotowanie działań pod hasłem „Oryginał jest tylko jeden” odpowiadają hi.advertising, Codemedia, Flota Filmowa, Performance media oraz Quality Public Relations.

Dołącz do dyskusji: Marka Zagrodowy promuje się w telewizji hasłem „Oryginał jest tylko jeden” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin Witkowski
To jest bardzo ciekawe. W 2005 roku zrobiłem kampanię reklamową szamponu Nizoral. Moja strategia. Hasło brzmiało: Nizoral. Oryginał jest tylko jeden.
odpowiedź