SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marka Zagrodowy promuje się w telewizji hasłem „Oryginał jest tylko jeden” (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna marki Zagrodowy, należącej do Grupa Drosed. Za przygotowanie działań pod hasłem „Oryginał jest tylko jeden” odpowiadają hi.advertising, Codemedia, Flota Filmowa, Performance media oraz Quality Public Relations.

Nowa kampania marki Zagrodowy zachęca konsumentów do wyboru mięsa z zaufanych, pewnych źródeł, których jakość i autentyczność jest potwierdzona. W ramach działań promocyjnych przygotowano spot, w którym podkreśla się walory brandu Kurczak Zagrodowy – chów bez antybiotyków oraz karmienie zwierząt paszą bez GMO. Główny claim kampanii to „Zagrodowy. Oryginał jest tylko jeden!”. Kampania trwa do 19 listopada.

Spot emitowany będzie na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych, m.in. TVN7, TV4, TVN Style, Kuchnia+, Polsat News. Kampanię uzupełniają zintegrowane działania digitalowe na Facebooku, Instagramie i YouTube oraz aktywności public relations.

Za kreację spotu odpowiada agencja hi.advertising, za produkcję Flota Filmowa. Działania w digitalu prowadzi Performance media. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia. Komunikację PR koordynuje agencja Quality Public Relations.

Dołącz do dyskusji: Marka Zagrodowy promuje się w telewizji hasłem „Oryginał jest tylko jeden” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin Witkowski
To jest bardzo ciekawe. W 2005 roku zrobiłem kampanię reklamową szamponu Nizoral. Moja strategia. Hasło brzmiało: Nizoral. Oryginał jest tylko jeden.
0 0
odpowiedź