SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marketing w wyszukiwarkach: co wydarzyło się w 2019 roku, co przyniesie 2020 rok?

W kolejnej odsłonie naszego podsumowania mijającego roku w mediach i marketingu zajmujemy się branżą marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Przedstawiamy pierwszą część wypowiedzi menedżerów z czołowych agencji.

Dołącz do dyskusji: Marketing w wyszukiwarkach: co wydarzyło się w 2019 roku, co przyniesie 2020 rok?

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Techpedia_pl
,,Neural matching” to raczej na pewno jednak rozczarowanie, a nie sukces. Rzeczywiście obserwowaliśmy w serwisie techpedia w listopadzie skok wejść z googla (efekt opisywanego ,,neural matching”), jednak to było jedynie podwojenie wejść. Abyśmy w ogóle rozpatrywali wpuszczenie robotów googla za paywalla google musiałby poprawić swój wynik co najmniej stukrotnie, tak więc nie ma mowy o zmianie strategii. Zapewne nasza analiza niewiele się różni od innych serwisów, które mają paywalla np. NYT, S&F .... Z tego wynika, że ,,neural matching” objął jakiś niewielki margines zapytań, albo po prostu nie działa tak jak powinien.
Lawina śmieciowych tekstów sponsorowanych w serwisach i zapytań o takowe, to raczej sygnał, że w googlu niewiele się zmieniło i królem pozostają linki.
odpowiedź
User
dfdsfgsdfgdsf https://google.com 2707242
dfdsfgsdfgdsf https://google.com
odpowiedź
User
dfdsfgsdfgdsf https://google.com 7769950
dfdsfgsdfgdsf https://google.com
odpowiedź