SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marki słabo dbają o klientów w social media, 87 proc. wpisów bez odpowiedzi

Z badań firmy analitycznej Locowise wynika, że 87 procent firm nie odpowiada na wpisy klientów na portalach społecznościowych. Wśród marek najlepiej działających w social media są Domino’s Pizza, Virgin Media i Vodafone.

Dołącz do dyskusji: Marki słabo dbają o klientów w social media, 87 proc. wpisów bez odpowiedzi

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
A co w tym dziwnego. Ludzie z daną firmą kontaktują się poprzez ich strony www, a nie jakieś pejsbuki czy tłitery.
odpowiedź
User
Tom
w poważnych sprawach przez infolinie czy www nie da się z firmą dogadać (np. reklamacje), potem jest wpis na FB i firma sama oddzwania z rozwiązaniem + żeby już na FB nie odpisywać:) Działa? działa.
odpowiedź