SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Chalimoniuk-Nowak: Eko tylko z nazwy. Działania środowiskowe firm są często iluzoryczne

- Coraz częściej konsumenci, szczególnie ci młodzi, oczekują działań ekologicznych biznesu, więc inwestowanie w proekologiczną innowacyjność jest w obszarze zainteresowań coraz szerszego grona producentów i usługodawców. Jednak około połowa twierdzeń dotyczących ekologiczności produktów promowanych na stronach różnych przedsiębiorstw i w ich profilach społecznościowych nie jest poparta dowodami - mówi Marta Chalimoniuk-Nowak, ekspert strategiczny w Radzie Ekspertów Business Centre Club, doradca biznesowy i analityk rynkowy w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl o pozornych działaniach eko firm w Polsce i wykorzystywaniu przez nie trendu proekologicznego do autopromocji.

Dołącz do dyskusji: Marta Chalimoniuk-Nowak: Eko tylko z nazwy. Działania środowiskowe firm są często iluzoryczne

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kolis
Eko to nie tylko skrót od ekologia, ale też ekonomia. Np eko groszek nie jest ekologiczny, tylko ekonomiczny, czyli tańszy.
odpowiedź
User
Szyvcki
Biznes ma się spinać.
Firmę prowadzi się dla zysku.

Ekoaktywiści używają ajfonów i innych drogich, nieekologicznych zabawek.
odpowiedź