SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mastermind Media i Havas Media zajmą się obsługą mediową PKP Intercity

Konsorcjum agencji Mastermind Media i Havas Media wygrało przetarg PKP Intercity na obsługę mediową kampanii wizerunkowych i produktowych tej firmy. Budżet to 18,6 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Mastermind Media i Havas Media zajmą się obsługą mediową PKP Intercity

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miss
albo nisko albo wcale - HAvas brawo trzebe sciągac gacie bo wszystko ucieka
odpowiedź
User
Sami Swoi
Specyfikacja przetargu precyzyjnie eliminuje wszystkie media Aagoory i Tefauenu.
odpowiedź
User
Grz3s
I za 100 000 marży (nie mylić z zyskiem) będą to robić przez cały rok. Czy ktoś sprawdzał wynagrodzenia w branży?
odpowiedź