SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

mBank edukuje Polaków na temat cyberbezpieczeństwa

Pod hasłem „Ludzie są niesamowici” ruszyła kampania informacyjna mBanku dotycząca cyberbezpieczeństwa. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają BBDO Warszawa, Mindshare, Flota Filmowa i Solski Communications.

Dołącz do dyskusji: mBank edukuje Polaków na temat cyberbezpieczeństwa

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
_Percent
Bardzo, siermiężne.
Ale może tak właśnie trzeba Polakowi - jak krowie na rowie.
odpowiedź
User
Amator
Bardzo, siermiężne.
Ale może tak właśnie trzeba Polakowi - jak krowie na rowie.


z focusami nie wygrasz
odpowiedź