SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaCom chce śledzić mimikę internautów, by lepiej dopasować dla nich reklamy

Należący do GroupM dom mediowy MediaCom planuje monitorowanie emocji użytkowników odbierających określone treści w internecie. Celem jest lepsze dopasowanie reklam do ich adresatów.

Dołącz do dyskusji: MediaCom chce śledzić mimikę internautów, by lepiej dopasować dla nich reklamy

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
planuje? co to za news? może napiszcie coś dopiero, jak już to zrobią
odpowiedź
User
J.
Z tego co wiem, już robią. :)

Zazdrosnym polecam polską technologię http://ellen.technology/
odpowiedź
User
J.
Z tego co wiem, już robią. :)

Zazdrosnym polecam polską technologię: http://ellen.technology/
odpowiedź