SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaCom, Mindshare Worldwide, WPP, L'Enfant Bileu i Unilever wśród zwycięzców rankingu reklamowego WARC Media100

Sieć Mindshare Worldwide, holding WPP, dom mediowy MediaCom New York, marka L'Enfant Bileu, koncern Unilever i kampania "Undercover Avatar" przygotowana przez Havas Sports&Entertainment Paris dla L'Enfant Bileu to zwycięzcy tegorocznego raportu WARC Media 100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie.

Dołącz do dyskusji: MediaCom, Mindshare Worldwide, WPP, L'Enfant Bileu i Unilever wśród zwycięzców rankingu reklamowego WARC Media100

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl