SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Metro” i „Super Express” dużo więcej z reklam, „Gazeta Wyborcza” w dół (TOP10)

W kwietniu br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 2,9 proc. wyższe niż rok wcześniej. Wśród czołowych tytułów ogólnopolskich duże wzrosty zanotowały „Metro” i „Super Express”, a największe spadki - „Gazeta Wyborcza”, „Polska” i „Dziennik Gazeta Prawna”.

Dołącz do dyskusji: „Metro” i „Super Express” dużo więcej z reklam, „Gazeta Wyborcza” w dół (TOP10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan_Szechterołap
Wyborcza w dół? Naprawdę jeszcze dużo za wysoko! Czekamy na stuknięcie w dno. Powitamy tę chwilę z taką samą radością jak witaliśmy pierwszy numer Gazety Wyborczej ze znaczkiem "S". Wtedy byliśmy naiwni. Dzisiaj nie mamy złudzeń.
odpowiedź