SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa Milka darkmilk w ofercie Mondelez wsparta kampanią

Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech wersjach smakowych. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe, za które odpowiadają Mindshare (GroupM), Carla Zuri, Hasselford, Starcom (Publicis Media) i Big Picture.

Dołącz do dyskusji: Nowa Milka darkmilk w ofercie Mondelez wsparta kampanią

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Basia smakosz
Czekolada bardzo rozczarowujaca w smaku. Przypomina bardziej znane z dziecinstwa czekoladopodobne kostki lodowe a nie czekoladę.
W odczuciu zawiera zwiększoną ilość tłuszczu a nie kakao. Szkoda, bo teoretyczny pomysł - rewelacyjny.
Totalny brak kruchości.
Myślę, że zawiera więcej masy kakaowej (tłustej), a nie sproszkowanego kakao.
odpowiedź