SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mindshare Polska tworzy dział Shop+, szefem Łukasz Sztuczyński

Agencja mediowa Mindshare Polska (GroupM/WPP) wyodrębniła dział Shop+, który ma integrować oferowane przez firmę usługi konsultingowe, strategiczne, contentowe, partnerskie i performance’owe. Szefem nowej struktury jest Łukasz Sztuczyński, poprzednio związany z agencją Hypermedia.

Dołącz do dyskusji: Mindshare Polska tworzy dział Shop+, szefem Łukasz Sztuczyński

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JP
Oferta Shop+ ma być zgodna z multichannelowym podejściem do rozwoju biznesu. Obejmuje cztery główne obszary: strategia i konsulting (rozwój oferty i produktów e-commerce poprzez consulting oraz działania typu marketing automation czy research), partnerstwa (nawiązywanie współpracy z największymi platformami typu e-retail i marketplace w Polsce), kreacja (stworzenie najwyższej jakości treści do kampanii) oraz marketing (zintegrowanie performance marketingu ze wszystkimi procesami sprzedaży internetowej

Jak by to brzmiało w języku polskim? Co za obciach...
odpowiedź