SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mindshare Polska tworzy Wskaźnik Wiarygodności Mediów

Agencja mediowa Mindshare Polska przygotowała narzędzie do oceny wiarygodności kampanii digital – Wskaźnik Wiarygodności Mediów (Media Trust Indicator – MTI).

Dołącz do dyskusji: Mindshare Polska tworzy Wskaźnik Wiarygodności Mediów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miss
haa agencja która sama jest mało wiarygodna pod kątem transparętnosci.. niech Xaxisa pokaża prawdziwe koszty
odpowiedź
User
Audytor
No to serwisy mediów publicznych wypadają z mediaplanów.
odpowiedź