SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,66 mln zł na marketing ministerstw w TVP i Polskim Radiu, większość resortów nie promuje się w mediach prawicowych

Od 2016 roku pięć ministerstw na działania marketingowe w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu wydało 1,66 mln zł, z czego 1,37 mln zł trafiło do TVP. Natomiast w br. 12 resortów w ogóle nie promowało się w tzw. mediach prawicowych.

Dołącz do dyskusji: 1,66 mln zł na marketing ministerstw w TVP i Polskim Radiu, większość resortów nie promuje się w mediach prawicowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hirek
Ojciec Dyrektor ma rację, że z tej dobrej zmiany jej lojalni słudzy nic nie mają. Radio dostaje ochłapy, a przez tę paskudną patriotyczno-ideologiczną propagandę ledwo zipie.
odpowiedź