SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na jesienną kampanię InPostu

Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów tradycyjnych do jesiennej kampanii firmy InPost. Z naszych informacji wynika, że pokonał w nim Starrcom (Publicis Media).

Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na jesienną kampanię InPostu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Effie
Jestem w szoku, że szybkie nadania trzeba promować :o przeciez to jest takie dobre, że się samo promuje :) jeśli mój ojciec potrafi samodzielnie nadać paczkę w paczkomacie, to naprawdę, nie ma lepszego dowodu na to jakie to proste. ;)
odpowiedź