SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OMD Group ma nowego klienta z branży turystycznej

Agencja OMD Group wygrała przetarg na obsługę mediową marki Triverna, firmy z branży travel e-commerce. 

Klient powierzył agencji zadanie stworzenia strategii obecności mediowej w mediach tradycyjnych oraz jej egzekucję i zakup mediów w ramach stałej współpracy.

- Jesteśmy dumni ze współpracy z Triverną. Wierzymy, że zaprojektowana przez nas strategia mediowa, już niedługo przyczyni się do wzrostu świadomości marki klienta oraz przełoży się na wzmocnienie jej wizerunku jako innowacyjnego gracza na rynku turystycznym. – komentuje Maciej Marek, business & communication partner z Grupy OMD odpowiedzialny za obsługę klienta.

Na przestrzeni stycznia i lutego OMD Group oraz Triverna zrealizowały pierwszą wspólną kampanię telewizyjną. Obejmowała ona emisję spotów i billboardów sponsorskich w telewizji oraz kanałach VOD.

Nowy klient OMD

-  Zdecydowaliśmy się na współpracę z OMD, ponieważ już na etapie przetargu udowodnili, że ich ekspertyza i doświadczenie w prowadzeniu, mierzeniu oraz optymalizowaniu działań offline, może być gigantycznym kontrybutorem przyszłego sukcesu Triverny. Pierwsze efekty mamy za sobą. Kampania zimowa pozwoliła nam ponownie niemal podwoić wyniki z rekordowego, ubiegłego roku, a parametry mediowe i jakościowe zostały dowiezione mocno powyżej oczekiwań - mówi Krzysztof Dębski, dyrektor marketingu Triverna.

Triverna to powstała w 2014 roku polska firma z branży turystycznej, funkcjonująca jako zamknięty klub hotelowy, oferujący pobyty wyselekcjonowanych obiektach w Polsce i zagranicą z dodatkową zniżką dla klientów.

Dołącz do dyskusji: OMD Group ma nowego klienta z branży turystycznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl