SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,21 mln widzów „Naszego nowego domu”, Polsat wiceliderem w 16-49

Reality-show „Nasz nowy dom” w jesiennym sezonie śledziło średnio 1,21 mln osób. W porównaniu do piętnastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., widownia produkcji zmalała o 90 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajął trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,98 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: 1,21 mln widzów „Naszego nowego domu”, Polsat wiceliderem w 16-49

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Szkoda, że było tylko 12 odcinków w tym sezonie. Poprzednio bywało po 24.
odpowiedź