SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“National Geographic Polska” Martyny Wojciechowskiej liderem sprzedaży

Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych był w styczniu br. magazyn “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował siostrzany “Traveler”, a najwięcej stracił - “Voyage”.

Dołącz do dyskusji: “National Geographic Polska” Martyny Wojciechowskiej liderem sprzedaży

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jur
A co z Poznaj Świat?
odpowiedź
User
titanic
tytuł jest trochę mylący - NGP Martyny Wojciechowskiej - bo 90 proc. tekstów w środku to przecież przedruki, więc nazwisko przy tytule jest raczej nadużyciem. a wzrost pewnie dzięki długo nieobecnej kampanii reklamowej NG. no i trudno go ustawiać w jednym szeregu z pismami podróżniczymi, bo NG to jednak trochę pismo naukowe. z magazynem "voyage" czy "podróże" nie łaczy go prawie nic
odpowiedź