SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“National Geographic Polska” Martyny Wojciechowskiej liderem sprzedaży

Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych był w styczniu br. magazyn “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował siostrzany “Traveler”, a najwięcej stracił - “Voyage”.

Sprzedaż ogółem kierowanego przez Martynę Wojciechowską miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) w styczniu br. wyniosła 53 955 egz. po wzroście o 6,5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J “Traveler”. Jego sprzedaż ogółem wzrosła w styczniu br. o 15,69 proc. i wyniosła 28 792 egz.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik “Voyage” (Marquard Media Polska). Zanotował on największy spadek sprzedaży w rankingu, wynoszący 12,93 proc., co dało temu pismo wynik na poziomie 13 165 egz.

Wirtualnemedia.pl styczeń
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska 53 955 50 661
Traveler 28 792 24 888
Voyage - Magazyn o Podróżach 13 165 15 120
Podróże - Magazyn Turystyczny 8 278 9 347


Największy wzrost sprzedaży w styczniu br. względem grudnia ub.r., wynoszący 6,5 proc. zanotował “Voyage”. Najwięcej stracił natomiast “National Geographic Polska” (- 5,6 proc.).

Wirtualnemedia.pl styczeń grudzień
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska 53 955 54 257
Traveler 28 792 -
Voyage - Magazyn o Podróżach 13 165 12 362
Podróże - Magazyn Turystyczny 8 278 8 301

Dołącz do dyskusji: “National Geographic Polska” Martyny Wojciechowskiej liderem sprzedaży

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jur
A co z Poznaj Świat?
0 0
odpowiedź
User
titanic
tytuł jest trochę mylący - NGP Martyny Wojciechowskiej - bo 90 proc. tekstów w środku to przecież przedruki, więc nazwisko przy tytule jest raczej nadużyciem. a wzrost pewnie dzięki długo nieobecnej kampanii reklamowej NG. no i trudno go ustawiać w jednym szeregu z pismami podróżniczymi, bo NG to jednak trochę pismo naukowe. z magazynem "voyage" czy "podróże" nie łaczy go prawie nic
0 0
odpowiedź