SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa najbardziej zwiększyły wydatki reklamowe, Aflofarm dalej je tnie (Top10)

Przez dziesięć miesięcy br. najwięcej na reklamy w tradycyjnych mediach wydał tradycyjnie już Aflofarm Farmacja Polska, który nadal tnie budżety reklamowe. Największy wzrost wydatków odnotowały w tym okresie Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa najbardziej zwiększyły wydatki reklamowe, Aflofarm dalej je tnie (Top10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl