SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Neckermann Polska ma nowe logo ze słonecznym sercem jak w Thomas Cook Group

Biuro podróży Neckermann rozpoczyna globalny rebranding obejmujący także rynek polski. W nowym logo głównym elementem jest żółte serce charakterystyczne dla identyfikacji wizualnej Thomas Cook Group.

Dołącz do dyskusji: Neckermann Polska ma nowe logo ze słonecznym sercem jak w Thomas Cook Group

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
strefapixeli
A dlaczego jest plaster w logo Neckermann - www.logo-logo.pl
odpowiedź
User
Grafik
Proszę uprzejmie link dla osób zainteresowanych podobnym logo w swojej firmie ;)

http://www.shutterstock.com/en/pic-164399393/stock-vector-heart-symbol.html?src=4nP5PK_qzgKwmWF2Mk-OAA-1-1
odpowiedź