SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netia stawia na lokalną obsługę klientów, zapowiada rewolucje w sprzedaży i serwisie

Zachęcanie zamiast nakłaniania – taki ma być nowy model sprzedaży usług Netii. Agresywna sprzedaż przez kanały wychodzące do klienta zaczyna tracić sens – ocenia prezes spółki. Zapowiada też decentralizację procesu sprzedaży i obsługi. Dzięki temu klienci mają mieć lepszy dostęp do sprzedawców i serwisantów. Nowy model biznesowy ma też zmniejszyć rotację na stanowiskach sprzedażowych w spółce.

Dołącz do dyskusji: Netia stawia na lokalną obsługę klientów, zapowiada rewolucje w sprzedaży i serwisie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kokon12
W zasadzie Ameryki nie odkrył, ale rację trzeba mu oddać. Wizerunek netii nie jest natarczywy, a i usługi mają takie, że się obronią.
odpowiedź
User
młody91
ludzie, każdy psioczy a bo mu wiecznie nie pasuje, zwykle jest tak, że nic bez powodu sie nie dzieje jak mieszkasz na wiosce to nie dzis sie ze masz problem z połaczneiem i samym łaczem, ludzie z miasta zazdroszcza Ci spokoju a Ty im dostepu do sieci nie da sie kazdemu dogodzic a to chodzi generalnie w netii, ja jestem zadowolony i polecam, pracuja tam tez ludzie ktorzy wiecznia musza słuchac ludzi bez wiedzy bo im nie pasuje
odpowiedź