SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Newsweek” zwiększył wpływy reklamowe prawie o połowę

W lutym bieżącego roku cennikowe wpływy reklamowe polskich czasopism były nieznacznie mniejsze niż przed rokiem – wynika z danych firmy Expert Monitor. Z drugiej strony „na papierze” prawie połowę więcej niż w lutym 2009 roku zarobił „Newsweek Polska”.

Dołącz do dyskusji: „Newsweek” zwiększył wpływy reklamowe prawie o połowę

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aws
to są dane cennikowe, po co to komu?
odpowiedź
User
Ana
ZAPRASZAM DO WYPEŁNIENIA ANKIETY O NEWSWEEKU I JĘZYKU W MEDIACH http://www.ankietka.pl/ankieta/38128/tygodniki-opinii-newsweek-polska.html Bardzo proszę o jej wypełnienie, jest mi niezbędnie potrzebna
odpowiedź