SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AGB Nielsen Media Research ze wzrostem wpływów i 2,6 mln zł straty

Zajmująca się badaniem oglądalności telewizji spółka AGB Nielsen Media Research osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów o 2,8 proc. do 24,54 mln zł, natomiast jej wynik netto pogorszył się w skali roku z 518,8 tys. zł zysku do 2,63 mln zł straty.

Dołącz do dyskusji: AGB Nielsen Media Research ze wzrostem wpływów i 2,6 mln zł straty

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bawół
To dziwne, maja bardzo wysokie ceny za produkt bardzo przestarzały..
odpowiedź
User
jac
słyszałem, że bardzo słabo płacą ...
odpowiedź
User
Paweł
Czyli zarobił ale podatku nie zapłacił bo ma kreatywna księgowość :)
odpowiedź