SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Akcja przywrócenia tęczy na placu Zbawiciela nagrodzona na konkursie Epica

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt otrzymała trzy statuetki, dwie złote i srebrną, na międzynarodowym konkursie reklamowym Epica. Nagrody przyznano za kampanię "Niezniszczalna tęcza" (The Unbreakable Rainbow) dla marki Ben & Jerry's (Unilever), Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości.

Dołącz do dyskusji: Akcja przywrócenia tęczy na placu Zbawiciela nagrodzona na konkursie Epica

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lord
Odkrywcy ciasteczkowych nazioli z nagrodą bZdETki a teraz kolejny Monthy Python hahaha.
odpowiedź
User
Kuku
Obrzydliwe lewackie konkursy ustawione propagandowe niby rywalizacje w których jury złożone z lewaków nagradza zawsze samych lewaków. Propagandowe dno
odpowiedź
User
Waidmanns
To super,gratulacje! W cywilizowanym swiecie nie powinno byc miejsca na homofobie,rasizm,ksenofobie i inne krzywdzace uprzedzenia.
odpowiedź