SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Betclic z halloweenową kampanią promującą Monster Odds

Firma bukmacherska Betclic wraca z halloweenową kampanią produktową komunikującą ofertę „Monster Odds”. Jej głównym elementem jest spot, w którym dwójka bohaterów udaje się do nawiedzonego domu.

W spocie, który będzie promowany na kanałach YouTube oraz publikowany na wszystkich kanałach social media marki widzimy dwójkę bohaterów, wchodzących do domu strachów. Motyw filmu to klisza z amerykańskich horrorów, gdzie bohaterowie decydują się rozdzielić w momencie, w którym nie powinni tego robić. Przeszukując dom, znajdują… Monster Odds, czyli coroczną akcję bukmachera.

„Monster Odds” to nowa oferta dla wszystkich użytkowników Betclic Polska. W jej ramach codziennie od 24 października do 5 listopada br. w aplikacji i na stronie www będą pojawiać się zakłady o podwyższonych kursach.

Oprócz „Monster Odds” w czasie okołohalloweenowym pojawi się Ranking Monster z atrakcyjnymi nagrodami. Dodatkowo Betclic przewidział także wyższą ofertę powitalną dla nowych użytkowników (zakład bez ryzyka 266,6 zł) i podniósł benefity dla graczy w programie polecającym Zbierz Drużynę (do kwoty 36,66 zł). 

Akcja „Monster Odds” potrwa do 5 listopada.

Za ideę kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt, a za produkcję spotu F25 Production House.

Dołącz do dyskusji: Betclic z halloweenową kampanią promującą Monster Odds

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl