SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jan Błachowicz ambasadorem Betclic

Jan Błachowicz, zawodnik MMA został nowym ambasadorem marki bukmacherskiej Betclic. Zasili grono ambasadorów marki składające się m.in. z Karoliny Kowalkiewicz oraz Mateusza Gamrota, którzy współpracę z bukmacherem rozpoczęli we wrześniu br.

Fragmenty walk Jana Błachowicza znalazły się w sponsoringowym wideospocie bukmachera, który obejrzeć można w internecie (obecnie niedostępny na YouTube), telewizji oraz dużych sieciach kinowych. Jego wizerunek pojawi się również w reklamach OOH, m.in. na formatach typu citylight oraz w komunikacji miejskiej. 

Świadczenia obejmują także działania w mediach społecznościowych, oraz obecność na organizowanych przez Betclic wydarzeniach. Za zakup mediów odpowiada Star Media, a za komunikowanie projektu agencja K+ PR.

– Po rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z UFC oraz Karoliną Kowalkiewicz i Mateuszem Gamrotem wyprowadzamy kolejne silne, komunikacyjne uderzenie w obszarze mieszanych sztuk walki. Do grona naszym ambasadorów dołączył wielki sportowiec, który wiele lat temu wybrał swój kurs i dzięki ciężkiej pracy zawędrował z małego Cieszyna na szczyt najważniejszej federacji MMA na świecie. Nie możemy doczekać się wspólnych działań – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.

Jan Błachowicz jest już trzecim zawodnikiem UFC, który został w ostatnim czasie ambasadorem Betclic. We wrześniu umowy z bukmacherem podpisali Mateusz Gamrot i Karolina Kowalkiewicz. W ramach wspólnych działań Betclic m.in. wyprodukuje film dokumentalny o Gamrocie, a także zorganizuje konkurs, w którym do wygrania będzie indywidualny trening MMA z Kowalkiewicz.
 

Dołącz do dyskusji: Jan Błachowicz ambasadorem Betclic

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hybrydy
Jeśli rośnie liczba reklam bukmacherów, to idzie kryzys. To się zawsze sprawdza
0 0
odpowiedź