SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe obowiązki e-sklepów i telemarketerów. Na zwrot towaru kupionego online będzie 14 dni

Z 10 do 14 dni wydłuży się czas, w jakim konsument będzie mógł zwrócić zakupiony w sieci lub przez telefon produkt – to jedna z istotniejszych zmian, jakie od jutra wprowadzi ustawa o prawach konsumentach. Nowe przepisy zwiększają również obowiązki informacyjne przedsiębiorców. Będą oni musieli wyraźnie informować m.in. o wszystkich kosztach zakupu, a w przypadku dodatkowych płatności każdorazowo będą musieli uzyskać na nią zgodę klienta.

Dołącz do dyskusji: Nowe obowiązki e-sklepów i telemarketerów. Na zwrot towaru kupionego online będzie 14 dni

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ojciec Mateusz
Wreszcie może to się odrobinę ucywilizuje.
Chociaż kara mogłaby być odrobinę wyższa niż te 5000zł.

I o tym powinni trąbić w każdym możliwym medium- kampania społeczna idealna (zmieniamy przepisy dla dobra konsumentów, poprawiamy stare przepisy, dostosowujemy się powoli do handlu 2.0, itp., itd.), a w zamian za to w grudniu mieliśmy coroczną kampanię ochrony karpia oraz segregację śmieci Wojtka Amaro i Maćka Nowaka.
odpowiedź
User
Aramzamzam
Przecież właśnie trąbili o tym wszędzie i byliśmy wręcz zasypywani nową ustawą. Choćby serwis prokonsumencki.pl zaangażował się w kampanię informacyjną, dodawał regularnie wpisy do prasy i na bloga. Inni też nie spali. Gazeta prawna, wyborcza, bankier.pl praktycznie każdy o tym pisał.
odpowiedź