SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

O jedną trzecią wzrośnie w ciągu 5 lat polski rynek reklamowy

W 2014 roku wartość polskiego rynku reklamowego będzie o ponad jedną trzecią większa niż w ubiegłym roku – prognozuje PricewaterhouseCoopers. Najszybciej będą zyskiwać ogłoszenia i reklama internetowa, a jako jedyna skurczy się reklama prasowa.

Dołącz do dyskusji: O jedną trzecią wzrośnie w ciągu 5 lat polski rynek reklamowy

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aws
to wyssane z palca, za trzy lata to 70 % wydatków trafi do internetu i odmian tematycznych kanalow TV, telewizja z blokami reklamowymi przestanie istnieć.
odpowiedź
User
Wałęsa medialny
ciekawe o ile wzrosna więc dochody dziennikarzy, bo ludzie tylko dla reklam to gazet niemkupują, ani TV nie oglądają. Jak na razie to w ciągu ostatnich lat dochody praocowników mediów spdały w niktórych wypadkach nawet o 50%! Większość pracuje na umowy o dzieło bez ubezpieczenia zdrowotnego, bez składek na emeryturę, bo wydawcom ciągle mało zysków i żerują na ludzkim nieszcześciu. W rekacjach gorzej niż w Biedronce!
odpowiedź
User
AGB
aws, to są pobożne życzenia.. nie ma co zaklinać rzeczywistości tv rzadział rządzi i rządzić będzie jeszcze długo. choćbyą miał 200 interaktwynych kanałów tematycznych to i tak m jak miłość będzie gromadziło po 15% widowni.
odpowiedź