SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Obama, Czerwony Kapturek i Łąki Łan reklamują cyfrowe Polskie Radio (wideo)

Polskie Radio ruszyło z kolejną odsłoną kampanii promującej cyfryzację radia. Działania obejmujące telewizję, radio, prasę i internet przygotowały agencja Isobar Polska i dom mediowy Carat (należące do Dentsu Aegis Network Polska).

Dołącz do dyskusji: Obama, Czerwony Kapturek i Łąki Łan reklamują cyfrowe Polskie Radio (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mac.keller@wp.pl
Czyli reklama we wszystkich możliwych pismakach agory + rzeczpospolita.
Władza nie da zginąć swoim mediom.
Szkoda tylko, że naszymi płaci.
odpowiedź
User
Piotr
Reklama powinna jeszcze zawierać informację JAK odebrać to nowe, cyfrowe radio. W sklepach odbiorniki DAB+ nie występują.
Może radio powinno prowadzić sprzedaż wysyłkową kilku popularnych modeli w istniejącym sklepie internetowym Polskiego radia?
odpowiedź
User
kajetan
Szczególnie Trójka to jest dopiero radio. Promocja swoich pracowników aż do bólu głowy - wystarczy napisać cokolwiek i to wydać, a radio zrobi ci promo za friko.
odpowiedź