SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Obawy przed blockerami w iOS 9 przesadzone, branża reklamowa straci niewiele

Popularność aplikacji blokujących reklamy w systemie iOS 9 jest przeszacowana, ich zasięg będzie mocno ograniczony, a straty branży reklamowej związane z adblockerami w przeglądarce Safari wyniosą w 2016 roku jedynie miliard dolarów - wynika z prognoz firmy finansowej UBS.

Dołącz do dyskusji: Obawy przed blockerami w iOS 9 przesadzone, branża reklamowa straci niewiele

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sdf
Jak można stracić coś, czego się nie miało?
odpowiedź