SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Obecność w wyszukiwarkach - wyniki organiczne vs kampania Adwords

Czy marketerzy działający w Google powinni postawić tylko na reklamy Adwords? Czy warto również prowadzić działania SEO? Pisze o tym Agnieszka Dębogórska z Fabryki Stron Internetowych.

Dołącz do dyskusji: Obecność w wyszukiwarkach - wyniki organiczne vs kampania Adwords

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Roman
"stopniowo wprowadza rozwiązania utrudniające ocenę efektywności odwiedzin z wyników organicznych (część słów kluczowych - średnio 2-3 proc. - dzięki którym użytkownicy odwiedzają witryny z wyników organicznych przestała być widoczna w statystykach)"

Czyli dąży do tego, by AdWords i reklamy były głównym źródłem klików w wyszukiwarkach. Brawo. Za ćwierć wieku sprowadzi się to do sytuacji, w której statystyki przestaną uwzględniać cokolwiek poza AdWords...
odpowiedź