SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Odbólatory” - słowa bez bólu w kampanii Ibupromu

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa preparatu Ibuprom (produkowanego przez USP Zdrowie) pod nazwą „Odbólatory”. Za realizację akcji odpowiadają agencja 2012 i Mets (należący do MEC).

Dołącz do dyskusji: „Odbólatory” - słowa bez bólu w kampanii Ibupromu

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ElizaSopot
Coś to komuś przypomina? Niech żyją inspiracje!
odpowiedź
User
kakao
inspiracja to za mało powiedziane
odpowiedź
User
branża kopiuj/wklej
A taka to niby kreatywna bestia miała być z tej 2012, och, odchodzimy z korpo, żeby działać niezależnie, wow, wow. Wyszło jak to zwykle wychodzi w polskiej reklamie... Kasa>zasady. A później się dziwią niektórzy, że działy marketingu traktują agencje jak prostytutki.
odpowiedź