SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opel Crossland X reklamowany w internetowym serialu „X-mania” z Odetą Moro, Bartkiem Kasprzykowskim i Tamarą Arciuch (wideo)

„X-mania” to nowy serial internetowy, który powstał dla General Motors Poland na potrzeby promocji marki samochodów Opel. Występują w nim m.in. Bartek Kasprzykowski, Odeta Moro, Krystyna Tkacz, Tamara Arciuch.

Dołącz do dyskusji: Opel Crossland X reklamowany w internetowym serialu „X-mania” z Odetą Moro, Bartkiem Kasprzykowskim i Tamarą Arciuch (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl