SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Yes, of Corsa!" w reklamach nowego Opla Corsy

Koncern samochodowy Opel rozpoczął w Polsce nową kampanię reklamową zatytułowaną „Yes, of Corsa”. Promuje w niej nową wersję Opla Corsy. Auto można kupić m.in. w leasingu dla firm za 599 zł miesięcznie. 

Kampania w Polsce jest częścią globalnej kampanii Opla, która powstała we współpracy z agencją kreatywną Jung von Matt. Wyreżyserował ją wielokrotnie nagradzany angielski reżyser Henry Scholfield, który ma na swoim koncie m.in. teledyski dla Eda Sheerana, Billie Eilish i Dua Lipy.

Działania reklamowe mają cyfrowy i wiralowy charakter. Mają przyciągać uwagę osób poszukujących łatwej i ekscytującej mobilności elektrycznej. Ma temu służyć m.in. zapadająca w pamięć ścieżka dźwiękowa oraz klatki kinowe, które stawiają pytania typu: „Czy ma duży zasięg?”, „Czy szybko się ładuje?” lub „Czy przyjemnie się prowadzi?”. Odpowiedź na wszystkie te pytania brzmi: „Yes, of Corsa!”.

  

Dołącz do dyskusji: "Yes, of Corsa!" w reklamach nowego Opla Corsy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Korsa
Miszczoztfo kopirajtingó
0 0
odpowiedź
User
miś społeczny
599 miesięcznie. Nie liczymy raty balonowej.
0 0
odpowiedź