SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pani” o 42 proc. więcej z reklam, „Claudia” i „Show” o 20 proc. (TOP 10)

Wpływy reklamowe magazynów w trzech pierwszych kwartałach br. wzrosły w porównaniu z tym samym okresem ub.r. niemal o 12 proc. Dynamika przychodów „Pani”, „Show” czy „Tele Tygodnia” była większa od całego rynku magazynów. Nadal spadają wydatki na reklamę w „Newsweek Polska”.

Dołącz do dyskusji: „Pani” o 42 proc. więcej z reklam, „Claudia” i „Show” o 20 proc. (TOP 10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
stary
To nie jest wzrost wpływów, tylko powierzchni reklamowej. Jedno z drugim już dawno przestało mieć cokolwiek wspólnego...
odpowiedź
User
Ula
Pani coraz gorsza, reklam coraz więcej. Paradox
odpowiedź