SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Partner of Promotion i Sopexa będą promować polskie jabłka w Afryce i Azji

Agencje Partner of Promotion i Sopexa przygotują na zlecenie Związku Sadowników RP kampanie promujące jabłka w takich krajach jak Egipt, Algieria, Wietnam i Hongkong. Łączny budżet tych działań wynosi 4,5 mln euro netto.

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion i Sopexa będą promować polskie jabłka w Afryce i Azji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lumpex
Partner of Promotion to agencja public frelations mocno powiązna czyli zblatowana z Peezelem :-) dlatego dostaje takie zlecenia.
a Sopexa to francuska firma notowana na paryskiej gieldzie, jej szefem jest niejaki Dariusz Kuśnierz, ktoremu Centrala w Paryzi kazała wejsc na polski rynek i promowac polskie produkty zywnościowe na polskim rynku, bo POlacy juz nie chca nia francuskich serkow ani francuskiego winka ani francuskiego koniaku.
odpowiedź