SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Kurtycz i Jan Mosiejczuk: angażowanie blogerów i youtuberów do kampanii reklamowych otwiera nowe możliwości

- Na polskim rynku, w zasadzie w każdym obszarze i możliwej kombinacji wykorzystano już polskich celebrytów. Problemem jest jednak to, że w większości przypadków sposób ich wykorzystania był po prostu zły. Ambasador w krótkim okresie daje marce profit w postaci rozgłosu, ale czasami bywa tak, że swoim wizerunkiem przysłania markę, dla której pracuje - analizują Paweł Kurtycz i Jan Mosiejczuk z Isobar Polska.

Dołącz do dyskusji: Paweł Kurtycz i Jan Mosiejczuk: angażowanie blogerów i youtuberów do kampanii reklamowych otwiera nowe możliwości

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Brat Czempion
Z ciekawości: jakie sukcesy w obsadzaniu i "monetyzowaniu" (bardzo fajne i profesjonalne słowo, prawie tak fajne jak "marketer") ów czempion ma na swoim koncie?
odpowiedź
User
Ewa
Kurtycz. Już nie ma się kto wypowiadać dla WM (nawet jeżeli wszyscy wyjechali na wakacje). Śmiech na sali. Żal.pl
odpowiedź
User
Ewa
Kasowanie komentarzy, to strategiczny obciach (taki sam jak wypowiedzi i kompetencje pana Kurtycza).
odpowiedź