SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pisma przypominające o zaległych opłatach zmorą dla klientów. Zamiast przyjaznej komunikacji niezrozumiałe słowa i groźny ton

Zbyt długie zdania, skomplikowane słownictwo i formy gramatyczne oraz bezosobowe zwroty – to powoduje, że pismo przypominające o zaległej opłacie jest niezrozumiałe dla przeciętnego Kowalskiego. Jak wynika z raportu „Prosto po polsku – przyjazne upomnienia”, żeby zrozumieć niektóre monity potrzeba 19 lat edukacji. Językoznawcy radzą, by nieprzyjemne rzeczy firmy komunikowały prosto i przyjaźnie, podobnie jak prowadzą komunikację marketingową.

Dołącz do dyskusji: Pisma przypominające o zaległych opłatach zmorą dla klientów. Zamiast przyjaznej komunikacji niezrozumiałe słowa i groźny ton

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl