SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Kto nie trzyma się Żubra, ten trąba" w proekologicznej akcji piwa Żubr

Kompania Piwowarska rozpoczęła IV edycję kampanii CSR pod hasłem „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. Zamiast króla puszczy na butelkach i puszkach piwa Żubr zajmą: ryś, niedźwiedź, łoś i sóweczka. Celem akcji jest pomoc zagrożonym gatunkom oraz zachęcanie konsumentów do odpowiedzialnego zachowania wobec przyrody.

Dołącz do dyskusji: "Kto nie trzyma się Żubra, ten trąba" w proekologicznej akcji piwa Żubr

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Biorąc pod uwagę osoby spożywające ten napój piwopodobny to kampania tego typu jest dla nich niezbędna.
odpowiedź
User
zosia
Biorąc pod uwagę osoby spożywające ten napój piwopodobny to kampania tego typu jest dla nich niezbędna.
no chyba właśnie jest, bo to najczęściej kupowane piwo w Polsce, więc jeżeli ktoś może wpłynąć na masy i ich postawy ekologiczne, to właśnie oni a nie jakieś marki dla warszaffki.
odpowiedź
User
Sławwek
Kto nie trzyma się Żubra, ten trąba. Co za magister takie hasło do reklamy wymyślił na pewno sam jest taki arcy trąbą.Lepiej człowieku sam się złap mocno trąby żubra i się nie puszczaj bo jak się puścisz to będzie Ci głupio.
odpowiedź