SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polacy niezadowoleni z obsługi przez przedsiębiorstwa i instytucje publiczne

Klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych doświadczeń związanych z obsługą świadczoną przez przedsiębiorstwa i instytucje publiczne. Ocena ta dotyczy takich branż jak usługi telekomunikacyjne, finansowe, operatorzy telewizji i internetu, handel detaliczny oraz sektor energetyczny i administracja publiczna - wynika z badania Ipsos-Mori.

Dołącz do dyskusji: Polacy niezadowoleni z obsługi przez przedsiębiorstwa i instytucje publiczne

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Joanna
Bardzo ciekawe badanie i wnioski, które potwierdzają, że w Polsce mamy jeszcze dużo do zrobienie jeśli chodzi o profesjonalne zarządzania doświadczeniami klientów. To zwłaszcza duże firmy mające wiele tysięcy klientów mają największe problemy w tym obszarze, choć poprawa tej sytuacji wydaje się stosunkowo łatwa.
www.goodcustomerexperience.pl
odpowiedź
User
Tomik
Dokładnie. Szczyt niezadowolenia wśród internautów osiągnęła NC+ Lekceważą prośby o wysyłanie kopii nowych umów zawieranych na telefon. Zawiadomiłem ponownie o sprawie dziś Miejskiego Rzecznika Konumentów, mam nadzieję, że nimi wstrząsną.
odpowiedź